тел.: +38(044) 200-89-37 e-mail: info@bioline.kiev.ua

Сервіс

Технічний сервіс


Авторизована служба технічного сервісу лабораторного обладнання - це команда високопрофесійних фахівців, які пройшли кваліфікаційний відбір і отримали профільну підготовку в технічних центрах компаній-виробників у Німеччині, Нідерландах, Фінляндії, США.


Контакти:

E-mail: info@bioline.kiev.ua


 

Сервісне обслуговування


Фахівці служби технічного сервісу роблять все можливе для того, щоб наші замовники могли працювати з високою ефективністю:

консультації фахівців служби технічного сервісу;

інсталяція обладнання та підключення до інженерних комунікацій, навчання роботі на обладнанні;

оперативний виїзд фахівця технічного сервісу до Замовника для термінового виявлення та усунення несправності обладнання;

постгарантійне сервісне обслуговування.

 

Умови гарантійного обслуговування:


на все обладнання, пропоноване нашою компанією, надається гарантія терміном 12 місяців, на деяке - 18, 24 місяці;

гарантія поширюється на будь-які несправності, що виникли з вини виробника через заводські дефекти або неякісні матеріали;

гарантійний період починається з дати продажу (інсталяції) обладнання;

гарантійний період, що надається ДП «БіоЛайн Україна», збільшується в межах гарантійного строку, передбаченого чинними законами для даної групи товарів.


Гарантія не поширюється на:

наслідки ремонтних робіт, переобладнання та інших змін, здійснених самостійно;

пошкодження, що виникли внаслідок використання рідин, деталей або додаткового обладнання не оригінального виробництва;

ушкодження, отримані внаслідок природних явищ, наприклад: повені.


Гарантійні зобов'язання включають в себе:

безкоштовний ремонт або заміну деталей (включаючи вартість запасних частин і трудовитрат), визнаних дефектними.

Причому ремонт та заміна можуть проводитися з використанням нових деталей і нових або відновлених вузлів зі схвалення компанії-виробника або її представника.


Дія умов гарантійного обслуговування припиняється у разі:

внесення змін або доповнень в конструкцію приладів та обладнання, не передбачених виробником, або виконаних без дотримання технічних вимог, визначених виробником;

якщо несправність викликана недбалістю власника або недотриманням вказівок, наведених в посібнику з експлуатації та обслуговування;

якщо обладнання експлуатувалося в умовах, не передбачених посібником з експлуатації та обслуговування;

якщо допускалося хоча б короткочасне перевищення допустимого навантаження.


Умови дії гарантійних зобов'язань виробника:

усунення несправностей по гарантії повинно здійснюватися тільки офіційним сервісним центром ДП «БіоЛайн Україна»


УВАГА! Уточнюйте детальні умови гарантійного та післягарантійного обслуговування за номером: 8-044-200-89-37