Сервіс
Технічний сервіс
Авторизована служба технічного сервісу лабораторного обладнання - це команда високопрофесійних фахівців, які пройшли кваліфікаційний відбір і отримали профільну підготовку в технічних центрах компаній-виробників у Німеччині, Нідерландах, Фінляндії, США.
Контакти:
E-mail: info@bioline.kiev.ua
Сервісне обслуговування
Фахівці служби технічного сервісу роблять все можливе для того, щоб наші замовники могли працювати з високою ефективністю:
консультації фахівців служби технічного сервісу;
інсталяція обладнання та підключення до інженерних комунікацій, навчання роботі на обладнанні;
оперативний виїзд фахівця технічного сервісу до Замовника для термінового виявлення та усунення несправності обладнання;
постгарантійне сервісне обслуговування.
Умови гарантійного обслуговування:
на все обладнання, пропоноване нашою компанією, надається гарантія терміном 12 місяців, на деяке - 18, 24 місяці;
гарантія поширюється на будь-які несправності, що виникли з вини виробника через заводські дефекти або неякісні матеріали;
гарантійний період починається з дати продажу (інсталяції) обладнання;
гарантійний період, що надається ДП «БіоЛайн Україна», збільшується в межах гарантійного строку, передбаченого чинними законами для даної групи товарів.
Гарантія не поширюється на:
наслідки ремонтних робіт, переобладнання та інших змін, здійснених самостійно;
пошкодження, що виникли внаслідок використання рідин, деталей або додаткового обладнання не оригінального виробництва;
ушкодження, отримані внаслідок природних явищ, наприклад: повені.
Гарантійні зобов'язання включають в себе:
безкоштовний ремонт або заміну деталей (включаючи вартість запасних частин і трудовитрат), визнаних дефектними.
Причому ремонт та заміна можуть проводитися з використанням нових деталей і нових або відновлених вузлів зі схвалення компанії-виробника або її представника.
Дія умов гарантійного обслуговування припиняється у разі:
внесення змін або доповнень в конструкцію приладів та обладнання, не передбачених виробником, або виконаних без дотримання технічних вимог, визначених виробником;
якщо несправність викликана недбалістю власника або недотриманням вказівок, наведених в посібнику з експлуатації та обслуговування;
якщо обладнання експлуатувалося в умовах, не передбачених посібником з експлуатації та обслуговування;
якщо допускалося хоча б короткочасне перевищення допустимого навантаження.
Умови дії гарантійних зобов'язань виробника:
усунення несправностей по гарантії повинно здійснюватися тільки офіційним сервісним центром ДП «БіоЛайн Україна»
УВАГА! Уточнюйте детальні умови гарантійного та післягарантійного обслуговування за номером: 8-044-200-89-37